Kwiecień, 2012

h km/h:

Warszawa rodzinnie

Niedziela, 22 kwietnia 2012 · dodano: 22.04.2012 | Komentarze 4

Wycieczka była planowana od kilku dni. Żona chciała pozwiedzać stolicę, a że pogoda sprzyjała to się wybraliśmy. Do Warszawy dojechaliśmy SKM-ką. Potem ruszyliśmy w kierunku Al. Ujazdowskich po drodze zahaczając o znany budynek na Wiejskiej. Popatrzyliśmy na ambasady, niektóre robią duże wrażenie. Następnie wzdłuż Wisły w kierunku Starego Miasta. Stamtąd na Bemowo gdzie na terenie WAT odbywały się zawody MTB. Potem przez Chomiczówkę, Mościska i Stare Babice do domu.
W między czasie obiad w Barze Mlecznym na Pradze, poczułem się jak za starych dobrych komunistycznych czasów:)
Ogólnie wycieczka bardzo udana, tyle że żona mi zupełnie z sił opadła i ledwo dojechała. dlatego też nie wpisywałem średniej co by mi statystyki nie popsuła :)
Był też krzyż z czaszką, to specjalnie dla Kajmana, któremu obiecywałem fotkę :)

Krzyż z czaszką przy ul. Lindleya w Warszawie © este

Krzyż z czaszką przy Lindleya w Warszawie © este

Znany budynek na Wiejskiej © este

Stadion Narodowy w Warszawie © este

Już za niedługo tu się będzie działo :) © este
Kategoria Warszawa, Wycieczki

Autostrada pod nadzorem

Wtorek, 17 kwietnia 2012 · dodano: 18.04.2012 | Komentarze 0

Wybraliśmy się z sąsiadem zobaczyć jak wyglądają prace na autostradzie A2 w okolicach Pruszkowa.
Po wjechaniu nią w Mosznej pojechaliśmy w kierunku Warszawy. Niestety po paru kilometrach zostaliśmy zatrzymani przez jakiegoś gościa z budowy i zawróceni z powrotem. Pojechaliśmy więc w stronę Brwinowa. Niestety znowu po paru kilometrach sytuacja się powtórzyła, tylko że tym razem przegoniła nas ochrona. Wynika z tego ,że autostrada jest dobrze strzeżona :). Odcinek pruszkowski jest już prawie na ukończeniu. Jest już nawet położona ostatnia warstwa asfaltu.