III gminny rajd rowerowy

Niedziela, 8 września 2013 · dodano: 09.09.2013 | Komentarze 6

Ledwo tydzień wyjechałem z Pisarzowic, a tu znowu jestem.
Zostało trochę urlopu więc go trzeba wykorzystać. Na nartach nie jeżdżę to i w zimie mi urlop niepotrzebny.
Akurat 8 września odbywał się trzeci gminny rajd rowerowy, impreza skierowana głównie dla rodzin, ale mnie jako rodowitego Pisarzowianina nie mogło zabraknąć :)
Trasa lajtowa 26 km , tempo jeszcze bardziej.
Spotkałem paru znajomych , których nie widziałem kilka lat. Pogadaliśmy sobie, dowiedziałem się parę ciekawych rzeczy,posłuchałem plotek.
Fajne są takie spotkania.
Na mecie w Starej Wsi serwowali wyśmienitą grochówkę.

Na starcie © este

Kolejka po grochówkę © este

Ja przyjechałem do domu to poczułem jednak pewien niedosyt , a że było już po 15 szybkim tempem (jak na mnie) pojechałem na Żar.

k4r3l
| 21:32 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj No faktycznie, jakieś okienko pogodowe się szykuje, trzeba wykorzystać, z tym, ze ja niestety o tej porze jeszcze pracuje :) Powodzenia :)
| 21:25 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj Ja to pewnie będę na Kocierzy około 14
| 21:22 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj Ja planuję pojechać rano do Rychwałdu a potem zaatakować Kocierz od południa, a potem może polecanym przez Ciebie zielonym. Zobaczymy jak będzie, pogoda ma być jutro całkiem przyzwoita :)
k4r3l
| 21:06 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj Heh, fajnie, może też bym się wyrwał jak nie będzie padało, ale to raczej późnym popołudniem ;) ps. ławeczkę ktoś ostatnio zajumał! :/
| 21:03 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj Jedna z najlepszych grochówek jakie miałem okazję ostatnio posmakować. A tak na marginesie jak jutro nic się nie wydarzy to może odwiedzę Twoją ławeczkę na Kocierzy :)
k4r3l
| 20:43 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj Taka niby Pomarańczowa Alternatywa rowerowa, hehe. A grochówka musiała być przednia, bo kolejeczka długa, że ho ho :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jasie