Nie każdy ma takie same hobbby.

Poniedziałek, 6 stycznia 2014 · dodano: 07.01.2014 | Komentarze 3

15 dni bez roweru. Bo to święta i wyjazd do rodziny, potem małe przeziębienie i takie tam. Wreszcie dzisiaj się udało. Rano pojechaliśmy z córką na jazdę konną do pobliskiej stadniny. Niestety córka nie podziela mojego zapału do roweru. Owszem czasami parę kilometrów uda się z nią przejechać,ale znalazła sobie zupełnie inne hobby. I do tego wcale nie tańsze od mojego :) Dobrze ,że jeszcze konia nie chce mieć swojego, ale wszystko przede mną, bo ambicje ma spore. Pokręciłem się trochę po stadninie,a że zrobiło się mi trochę zimno wsiadłem na swojego rumaka i pojechałem się rozgrzać. Pokręciłem się trochę po okolicy, ale jakoś nie miałem wielkiej weny do kręcenia.

SJ Szarża

SJ Szarża © este Córka i jej rumak :)
Córka i jej rumak :) © este Zalew w Komorowie
Zalew w Komorowie © este

k4r3l
| 22:01 wtorek, 7 stycznia 2014 | linkuj No tak, taki koń to trochę spali na setkę :D
| 21:19 wtorek, 7 stycznia 2014 | linkuj U mnie przynajmniej żona trochę podziela moją pasję i czasami nawet na jakąś wycieczkę się wybierze. Choć wtedy średnia prędkość spada :)
Pozdrawiam serdecznie !
DaruS
| 20:20 wtorek, 7 stycznia 2014 | linkuj Tak to jest, mnie aż przysłowiowy zadek na rower swędzi jak tylko jest okazja, a np. siostra moja tylko na myśl o rowerze dosataje białej gorączki. Naszczęście kobiety nie muszę namawiać w sezonie letnim ;) Pozdrawiam i życzę aby obok stajni w pszyszłości znalazło się też małe miejsce na rower ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oduma