Przygotowanie do faceliftingu

Wtorek, 11 lutego 2014 · dodano: 11.02.2014 | Komentarze 5

Dziś przyszła paczuszka z częściami. Tym samym mam już prawie wszystko do wiosennego liftingu roweru. Przechodzę na Deore. Manetki Alivio , które do tej pory użytkuję już nie działają tak sprawnie jak kiedyś. Co tu dużo mówić mają za sobą ponad 40000 km.Jak tylko trochę wyschnie i zima na dobre odejdzie zabieram się za robotę.Może nie jest to najwyższa półka ,ale na moje głownie turystyczne wyjazdy zupełnie wystarczy.
Brakuje mi tylko skrzynki piwa ,ale to nabędę już w najbliższym spożywczym :) Nowe cześci
Nowe cześci © este

| 22:44 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj Kuba też się kiedyś przymierzałem do zmiany łańcuchów co parę setek,ale nigdy tego nie zrobiłem, za leniwy jestem. Do tej pory kasety 8 rzędowe starczały na jakieś 7000-1000 km ,ale ja to po górach jeżdzę ze trzy razy w roku :)
k4r3l
| 20:47 środa, 12 lutego 2014 | linkuj Mam tą samą kasetę i łańcuch ale przy mojej jeździe starcza na krótko :/ Jest plan w by w tym roku pojeździć na kilku łańcuchach i nieco przedłużyć życie kasety. W tamtym roku też taki miałem plan, ale w połowie sezonu wywaliłem jeden z łańcuchów do kosza i plan szlag trafił, hehe.
| 20:16 środa, 12 lutego 2014 | linkuj anonimowy pietrek- tez czytałem parę negatywnych opini o deore, ale ilu użytkowników tyle opini. Zobaczymy , starego alivio jeszcze nie wyrzucam :)

Gościu- nie wszystkie kilometry wpisuję na bikestats. Rocznie robię około 5000-7000 km więc starczy na trochę mniej, ale i tak nieźle :)
Gościu. | 21:51 wtorek, 11 lutego 2014 | linkuj skoro rocznie robisz ok.3.000 km to na tych częsciach pojeżdzisz ok. 13 lat, skoro stare wytrzymały ponad 40.000.200 zł co 15 lat to nie tak dużo.
anonimowy pietrek | 21:26 wtorek, 11 lutego 2014 | linkuj hej niezawsze co droższe to lepsze.Na alivio w starym rowerze zrobiłem ok 70 000 i wszystko grało.Dorka(mam na myśli przezutke tylnią) rozpadła się po 15 000.sprzet to prawdziwa loteria.Miłego składania ;-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iazaw