Wiosenne przemęczenie

Piątek, 21 marca 2014 · dodano: 24.03.2014 | Komentarze 3

Cały tydzień urlopu i tylko raz na rowerze. Grzech niewybaczalny. Jednak jest wytłumaczenie, cały tydzień zajął mi remont pokoju córki, nowe meble,  nowa podłoga , malowanie, zmęczyło mnie to trochę.Wczoraj też zrobiłem face lifting roweru. Części miałem już wcześniej zakupione, do tego doszedł jeszcze nowy amorek, bo stary rock shox dokonał żywota. Zobaczymy może da się go jeszcze reanimować, choć może sie to wszystko zakończyć stwierdzeniem " operacja się udała , pacjent zmarł ".
Cała operacja liftingu to  dzień spędzony w garażu, dwa piwka., fajna sprawa , lepsze to niż malowanie ścian :)
Dziś postanowiłem od tego wszystkiego odpocząć.
Pojechałem w kierunku Piaseczna, moim celem było nabycie mapy "Krainy Jeziorki" którą wypatrzyłem online w jednej z tutejszych księgarni. Kraina Jeziorki będzie głównym celem moich tegorocznych wycieczek. Ciekawe tereny , mały ruch samochodowy i co najważniejsze jest to jedno z nielicznych miejsc , które nie są jeszcze przeze mnie zjeżdżone.
Odwiedziłem też stację kolejki wąskotorowej Piaseczno -Tarczyn. W okresie letnim są tu organizowane przejazdy wycieczkowe połączone z ogniskiem na przystanku w Runowie.Super miejsce na rodzinny wypad.
Jazdę skutecznie utrudniał wiatr który zawsze wiał w mordę niezależnie od kierunku w którym jechałem :)
Najgorszy był powrót, wiatr , zmęczenie remontem skutecznie odbierały przyjemność z jazdy. Zrobiłem 77 km a czułem się jakbym przejechał 150. Może się po prostu starzeje :)

Rowerek po liftingu
Rowerek po liftingu © este Utrata
Utrata © este Nie zdążył przejść przez drogę :(
Nie zdążył przejść przez drogę :( © este Piaseczno kościół św. Anny
Piaseczno kościół św. Anny © este Piaseczno urząd stanu cywilnego
Piaseczno urząd stanu cywilnego © este Stacja kolejki wąskotorowej w Piasecznie
Stacja kolejki wąskotorowej w Piasecznie © este Zalesie Górne -polana rekreacyjna
Zalesie Górne -polana rekreacyjna " Zimne Doły" © este Zalesie Górne, przygotowanie do sezonu
Zalesie Górne, przygotowanie do sezonu © este Runów przystanek na trasie kolejki wąskotorowej Piaseczno Tarczyn