Pod Grójec po waypointa

Sobota, 22 marca 2014 · dodano: 24.03.2014 | Komentarze 4

Tyłek jeszcze nie doszedł do siebie po wczorajszej jeździe a tu kolejny aktywny dzień.
Umówiłem się z Leszkiem na wyprawę po waypointa.
aż pod sam Grójec. Spotkaliśmy się w Młochowie i stamtąd już razem ruszyliśmy. Wczorajszy wiatr ucichł prawie do zera więc jechało się całkiem fajnie. Okolice Grójca należą do Krainy Jeziorki którą za sprawą Leszka polubiłem od zeszłego roku.
Wąskie asfaltowe dróżki biegnące pomiędzy sadami przy minimalnym ruchu samochodowym to jest to. Do tego mijane po drodze dwory w lepszym lub gorszym stanie dopełniały całości. Zupełnie inne klimaty od tras w pobliżu Warszawy i Pruszkowa. Co kawałek robiliśmy przystanki w celu uzupełniania płynów i nie było to piwo ;)
Te tereny jeszcze lepiej wyglądają w czasie  kwitnienia jabłoni, z racji ich ilości musi być wtedy zajebiście.
Typowy turystyczny wyjazd bez walki o czas.

Tarczyn nieczynny dworzec kolejowy
Tarczyn nieczynny dworzec kolejowy © este Budynek nieczynnego dworca w Tarczynie od drugiej strony
Budynek nieczynnego dworca w Tarczynie od drugiej strony © este Rembertów k/Tarczyna kościół
Rembertów k/Tarczyna kościół © este Rembertów k/Tarczyna stere zabudowania
Rembertów k/Tarczyna stere zabudowania © este Dwór w  Zalesiu koło Grójca
Dwór w Zalesiu koło Grójca © este Wiosna idzie !
Wiosna idzie ! © este Dwór w Uleńcu koło Grójca
Dwór w Uleńcu koło Grójca © este Kościół w Jeziórce
Kościół w Jeziórce © este

| 20:24 środa, 2 kwietnia 2014 | linkuj Lec to chyba jakoś tak w maju, jak będę miał wolną sobotę to dlaczego nie :)
lec33
| 21:01 sobota, 29 marca 2014 | linkuj Pod te kwitnące drzewka to ja bym się wybrał ;)
można by zrobić przy okazji wypad jak będzie obchodzone święto kwitnącej jabłoni w Grójcu
| 19:32 wtorek, 25 marca 2014 | linkuj Nastawnia to ten mniejszy budynek doklejony do dworca ?Faktycznie siedział tam jakiś gość w środku z którym zamieniliśmy kilka słów. Na urządzeniach kolejowych to ja się nie znam :)
oelka
| 23:17 poniedziałek, 24 marca 2014 | linkuj Widać, że w Tarczynie z całego dworca najlepiej trzyma się część z nastawnią. Ta akurat jest czynna.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa assal