No to się ku... najeździłem !!!

Niedziela, 22 czerwca 2014 · dodano: 25.06.2014 | Komentarze 4

A zaczęło się tak pięknie. Rano pojechałem samochodem pod Dębowiec , gdzie na miejscowym parkingu zostawiłem auto i zacząłem podjazd pod Klimczok. Szło całkiem nieźle, choć tempo wybitnie turystyczne. W planach było kibicowanie zawodnikom startującym w Beskidy MTB Trophy. Trasa przebiegała przez szczyt Klimczoka i tam też się ulokowałem. Najpierw posiedziałem trochę na podjeździe na szczyt przy żółtym szlaku. Pierwsi zawodnicy pojawili się szybciej niż się spodziewałem. Pierwszy na horyzoncie pojawił się lider klasyfikacji generalnej Patryk Piasecki z nr 323. Szedł jak burza , po nim jeszcze przez ponad godzinę jechali inni zawodnicy. Potem przeniosłem się na szczyt Klimczoka zobaczyć jak będą wyglądały zjazdy ze szczytu w kierunku schroniska. A zjazd jest zacny, niektórzy prawie unosili się w powietrzu :) Po przejeździe większości zawodników ja też postanowiłem zjechać. Szło pięknie aż do czasu jak jakiś kamień poderwany przez przednie koło uderzył w tylną przerzutkę. Przerzutkę wygięło, przemieliło, wyrwało z mocowania przy okazji wyginając niewymienny hak przerzutki. Oczywiście wyrwało też cały gwint z haka. Normalnie totalna destrukcja. Na dole jakoś zdemontowałem resztki osprzętu, łańcuch podwiązałem linką od przerzutki i na dół pojechałem na rowero-hulajnodze. Dobrze ,że było prawie cały czas z górki :). Teraz szukam magika , który mi to naprawi, a łatwo nie będzie.

Kolej linowa na Szyndzielnie

Patryk Piasecki zwycięzca Beskidy MTB Trophy 2014 © este

Zjazd ze szczytu Klimczoka
Zjazd ze szczytu Klimczoka © este

Tak się kończą zabawy rowerowe w górach :)
Tak się kończą zabawy rowerowe w górach :) © este

| 20:35 środa, 9 lipca 2014 | linkuj Dzięki za radę,ale rowerek jak widać po wpisach już naprawiony i śmiga :)
Całe 60 zł mnie to kosztowało, plus oczywiście nawa przerzutka.
greq
| 20:16 środa, 9 lipca 2014 | linkuj Poszukaj w Warszawie warsztatu Budka ten gość to były trener WTC ma sklep i warsztat.
W mojej szosowej ramie zmieniał mi parę rzeczy, wszystko było związane ze spawaniem wiec jest nadzieja
| 20:30 środa, 25 czerwca 2014 | linkuj Rower już oddany do serwisu i czeka na wycenę.Mam nadzieję ,że nie będzie za drogo. Niestety pewnie przez jakiś tydzień będę bez podstawowego środka transportu :)
k4r3l
| 11:55 środa, 25 czerwca 2014 | linkuj Też miałem taki plan by pokibicować kilku startującym znajomym, ale dzień poprzedni skutecznie pozbawił mnie sił na wyjazd do Bielska... Kurczę, te niewymienne haki to faktycznie komplikują sprawę, może nie urywają się tak jak ich aluodpowiedniki, ale jak już się urwą, to robią problem... Mam nadzieję, że uda się go szybko i w miarę ekonomicznie rozwiązać!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jzree