Rower:Kross

Grodziski Rajd po Ziemi Chełmońskiego

Sobota, 27 września 2014 · dodano: 28.09.2014 | Komentarze 0

Rajd zorganizowany przez LGD Ziemia Chełmońskiego. Dwudniowa impreza połączona z zwiedzaniem pałacu w Radziejowicach, Muzeum Lwowa i Kresów w Kuklówce a także Dworku Chełmońskiego. Jedziemy całą rodziną znaczy z córką i ślubną znajomą czyli żoną :) Start jednocześnie w dwóch miejscach, z Grodziska Maz. skąd i my startujemy oraz z Józefiny koło Żabiej Woli. Poranna pogoda nie zachęcała do jazdy. Pełne zachmurzenie i deszcz, jednak w miarę upływu dnia pogoda się poprawiała ,aż prawie do bezchmurnego dnia. Tempo jazdy grupy grodziskowej było przerażająco niskie, więc jak zwykle odłączamy się i jedziemy swoim tempem. Dołącza do nas jeszcze jeden gość z Brwinowa , który trzyma się nas już do końca. Po zwiedzeniu pałacu jedziemy na obiad do Gościńca Kuklówka na wyśmienitą grochówkę.Jest godz. 16 cała grupa jedzie na miejsce biwaku, ma być ognisko integracja itp. no i oczywiście nocleg w namiotach. My robimy odwrót w kierunku Pruszkowa. gdyby nie córka chętnie bym został na noc.