Trochę po stolicy

Poniedziałek, 14 marca 2011 · dodano: 14.03.2011 | Komentarze 2

W lasach i na polach jeszcze duże błotko , więc postanowiłem pokręcić trochę po betonowych ścieżkach stolicy.
Z Ochoty pojechałem w okolice ul. Kasprzaka gdzie zdobyłem dwa waypointy założone przez surfa
Następnie przez Powązki i Bielany po drodze zahaczajac o giełdę na "Wolumenie"
udałem się do Lasku Bielańskiego. Stamtąd na Most Gdański ,żeby po drugiej stronie Wisły zdobyć waypoint założony przez leca. Niestety kodu nie udało mi się zlokalizować.Później jeszcze Centrum Nauki Kopernik, wizyta na Starym Mieście i do domku. Na wszystkich ścieżkach rowerowych szczególnie nad Wisłą zatrzęsienie rowerzystów , trzeba było uważać żeby się z kimś nie zderzyć
Byłe Miejskie Zakłady Sanitarne © este

Kolejka oczekujących na wejście do Centrum Nauki Kopernik © este

Na Starym Mieście © este
Kategoria Wycieczki

| 22:58 poniedziałek, 14 marca 2011 | linkuj Dzwon jak najbardziej i to dosyć solidny. Tylko dziwna sprawa bo nie było samochodu w który przydzwonił Fiat Bravo. Toyota która stoi za nim jest cała i zdrowa.
| 22:50 poniedziałek, 14 marca 2011 | linkuj Fajne zdjęcia, a osiołek Franciszek, wybredny i kapryśny jak zwykle :). Przed kościołem na Powązkowskiej, chyba dzwon :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dyzrz