Do Warszawy

Sobota, 26 marca 2011 · dodano: 27.03.2011 | Komentarze 4

SKM-ką do Warszawy Wschodniej. Później poszukiwanie waypointów założonych przez
surfa i powrót rowerem do Pruszkowa.
Fajna pogoda mało ludzi, brak tłoku na scieżkach rowerowych.

Pałac Kultury i Nauki © este
Kategoria Wycieczki

| 19:31 czwartek, 31 marca 2011 | linkuj Jeszcze się seria nie skończyła, także wszystko się może zdażyć. Także jeszcze nie dziękuje ,żeby nie zapeszyć. A tak swoją droga to ja mogę złożyć Tobie gratulacje jako zwycięzcy calego sezonu. Przy Tobie jestem pikuś ;)
| 13:14 czwartek, 31 marca 2011 | linkuj No juz chyba mogę złożyć gratulację, zwycięzcy 11 serii WaypointGame :)
| 19:45 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj Wiedziałem ,że skomentujesz to zdjęcie ;)
Wrzuciłem na szybko, żeby nie było ,że bez zdjęć. Jak znajdę chwilę to jeszcze coś dorzucę ;)
| 19:30 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj Ha , ha, dawno tego gmachu z tak bliska nie oglądałem :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dykow