h km/h:

Po Otwocku i Osiecku

Poniedziałek, 4 kwietnia 2011 · dodano: 04.04.2011 | Komentarze 5

Dzisiaj rodzinnie udalismy sie do Otwocka jako obserwatorzy MTB Mazovia.
Niejako przy okazji pozwiedzalismy troche miasto (byłem tutaj drugi raz w życiu)
Nastepnie przejazd do znajomych którzy mieszkaja w zabytkowym domu w Osiecku (miejscu przyszłego waypointa).
Nie byłbym sobą gdybym przy okazji nie zaliczył kilku waypointów w mojej ulubionej grze.Przyjemnie spędzony dzień tylko taki mały niedosyt jazdy, gdyż wycieczka miała charakter rowerowo -samochodowy- żona z córką nie należą do zbyt wytrawnych bajkerek :)
Mazovia MTB -przed startem © este

Kościół w Osiecku © este

Zabytkowy dom z II połowy XIX w. - Osieck- miejsce waypointa © este
Kategoria Wycieczki

| 19:57 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj Miałem wczoraj postawić tego łejpa w Otwocku, ale mnie ten łańcuch wkurzył do białości, i zapomniałem. Ale teraz jest Twój nowy punkcior w Osiecku, a po drodze jeden niezebrany Lec'a w Ponurzycy, tak że będzie okazja :)
| 21:53 środa, 6 kwietnia 2011 | linkuj Oczywiście nie ma najmniejszego problemu. Ja myślałem ,że to miejsce jest już oznaczone przez kolege zajączka , który grasował swego czasu w tych rejonach, i dopiero po powrocie do domu okazało się ,że nie.
| 20:49 środa, 6 kwietnia 2011 | linkuj Dzieki za namiary, to willa Julija, z ciekawą historią jak się nie pogniewasz to postawie tam waypointa, oczywiscie Ty jako współzalożyciel :)
| 17:45 środa, 6 kwietnia 2011 | linkuj Mnie też zainteresowały, ale nie mam pojęcia co to jest. Ja tam raczej w najbliższym czasie nie pojadę, a Ty jak chcesz to łejpońtuj :) Współrzędne tych ruin 52.108757, 21.265682
| 23:17 wtorek, 5 kwietnia 2011 | linkuj Interesujace te ruiny w Otwocku, tylko łejpoincić, gdzie to stoi ?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa piewa