Kuleszówka-miejsce dziwne

Poniedziałek, 25 kwietnia 2011 · dodano: 25.04.2011 | Komentarze 1

Już kilkakrotnie się tam miałem wybrać, ale zawsze coś wypadało. Tym razem się udało. Najpierw przez Magdalenkę do Lesznowoli gdzie surf ustawił waypointa . Potem przez Władysławów dotarłem do Kuleszówki, z kolei to miejsce owaypointował lec. Miejsce to dziwne i tajemnicze zarazem, choć w tej chwili już mocno zdewastowane. Więcej informacji można znaleźć tu i tu Potem przez Stefanowo, Łazy i Magdalenkę wróciłem do domu, przy okazji zahaczając jeszcze o "upadła wiatę" przy której w tamtym roku powstała polana turystyczna z wiatami, miejscem na ognisko i grami edukacyjnymi dla dzieci.

Głaz poświęcony profesorowi Stefanowi Arbatowskiemu © este

Św. Jan Nepomucen- rzeźba z Lesznowoli © este

Kuleszówka- centrum medycyny alternatywnej © este

Kuleszówka- nieistniejące centrum medycyny alternatywnej © este

Nosorożec w centrum medycyny alternatywnej -Kuleszówka © este

Kuleszówka - nieistniejace centrum medycyny alternatywnej- wnętrze budynku © este

Kuleszówka -nieistniejące centrum medycyny alternatywnej- wnętrze budynku © este

Kuleszowka-malowidła na ścianie © este

Więcej zdjęć w albumie

Polana turystyczna wlesie śękocińskim © este

Gra edukacyjna na polanie turystycznej w lesie sękocińskim © este