Siedziba Mazowsza i Magdalenka

Sobota, 14 maja 2011 · dodano: 15.05.2011 | Komentarze 4

Niedziela zapowiadała się nieciekawie więc postanowiłem wykorzystać ten kawałek soboty który pozostał po powrocie z pracy.
Najpierw udałem się do siedziby Mazowsza gdzie lec założył waypointa. Wjazd na teren bezproblemowy. Często tam przejeżdżam , ale jeszcze nigdy nie wjechałem na teren.
Po krótkim zwiedzaniu przez Kanie i Sękocin pojechałem do Magdalenki po kolejnego
łajpa. Do domu wróciłem przez Słomin, Wolice i Komorów.
Zdjęcia z komórki bo córka zabrała mi aparat :(

Siedziba Zespołu Pieśni i Tańca Mazowsze © este

Matecznik Mazowsze- nowa siedziba zespolu Mazowsze © este

Pomnik Tadeusza Sygietyńskiego przy siedzibie Mazowsza © este

Tablica pamiątkowa poświęcona Tadeuszowi Sygietyńskiemu i Mirze Zimińskiej-Sygietyńskiej © este

Na kamieniach zostały wyryte lata w których Mazowsze występowało w poszczególnych państwach. Jest tego trochę.
Kamień z uwidocznioną datą i krajem występu zespołu Mazowsze © este

I kolejny © este

Tablica pamiątkowa- miejsce waypointa © este

Zachód słońca © este

| 21:34 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj Kajman, k4r3l- Kamienie faktycznie ciekawe, nie spotkałem się jeszcze z takim sposobem dokumentacji.
surf- owszem mam jeszcze kilka, nawet to o które Ci najbardziej chodzi :))
| 21:10 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj Haha, nie masz jeszcze jakiś zdjęć z kamieniami ?
k4r3l
| 20:38 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj ładnie się Mazowsze ulokowało! to przecież także niezły kawał historii i dobrze, że zostało to w taki sposób udokumentowane.
Kajman
| 17:35 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj Ciekawe kamienie:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lkazd