Goczałkowice i okolice

Czwartek, 8 września 2011 · dodano: 12.09.2011 | Komentarze 6

Z Pisarzowic pojechałem do Jawiszowice Jaźnika zobaczyć na tamtejsze stawy. Kiedys było tam mnóstwo ptactwa teraz z racji przebudowy stawów jest ich zdecydowanie mniej. Następnie przez Miedźną pojechałem do Goczałkowic-Zdroju.
Bardzo ciekawa miejscowosć uzdrowiskowa założona w XV wieku.
Przed dwudziestu kilku latami dosyć często tu bywałem (budynek stacji kolejowej był wtedy jeszcze czynny)
Powrót do domu przez Czechowice i Starą Wieś.

"Most" na Wiśle w Jawiszowicach Jaźniku © este

Nieczynna stacja kolejowa w Goczałkowicach Zdroju © este

Krzyż z czaszką w Starej Wsi © este

beata128227
| 07:44 piątek, 26 października 2012 | linkuj BYŁAM W GOCZAŁKOWICACH SANATORIUM .LIMBA BYŁO SUPER MIŁO POZDROWIENIA SLE DLA KIEROWNIKA RESTEURACJI
ZŁOTY ZIEMNIAK I POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH Z LIMBY
| 09:18 piątek, 16 września 2011 | linkuj A w Pisarzowicach ile znalazłeś, bo ja na razie jeden.
Kajman
| 06:33 środa, 14 września 2011 | linkuj W Starej Wsi są dwa krzyże. Drugi o wiele ładniejszy jest na przeciw plebani:)
k4r3l | 04:44 wtorek, 13 września 2011 | linkuj a tam czaszki - te leżaki to jest po prostu coś niesamowitego :) w sam raz na grupowe opalanie i masaż w jednym :D
| 22:34 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Niektóre z krzyży są niesamowite. Zacząłem się im bliżej przyglądać czytając wpisy Kajmana. Wcześniej to tych czaszek nie zauważałem :)
| 22:15 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Krzyż, stacja i zabudowania uzdrowiska robią wrażenie :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zdraz