Magurka Wilkowicka

Niedziela, 11 września 2011 · dodano: 12.09.2011 | Komentarze 5

Ostatni dzień urlopu w górach postanowiłem wykorzystać na zdobycie Magurki Wilkowickiej. Z Pisarzowic wyjechałem około 9.00 i po kilkudziesieciu minutach byłem w Wilkowicach skąd rozpocząlem podjazd. Podjazd dosyć ostry, ale droga całkiem przyjemna, biegnąca prawie cały czas lasem. Na Magurce krótki odpoczynek przed zdobyciem nastepnego szczytu- Czupla. Jest to najwyższy szczyt Beskidu Małego. Fajna lajcikowa droga na Czupel i niezapomniane widoki na dolinę Soły.
W górach od groma ludzi, pewnie przez mocno sprzyjajacą pogodę.
Na Magurce powstaje platforma widokowa która w lokalnej prasie wzbudza sporo kontrowersji. Wg mnie zepsuje ona całkowicie klimat tej górki.
Następnie zjazd w stronę Przegibka i dalej do Międzybrodzia. Zdecydowanie bardziej lubię zjazdy niz podjazdy, szczególnie takie gdy się leci ponad 60 km/h.
Ogólnie cały tydzień bardzo udany, zdobyłem kilka szczytów i przy okazji poimprezowałem z kumplami. Po jednej z imprez ciężko było rano wsiąśc na rower...

I jeszcze na koniec takie spostrzeżenie. W górach prawie wszyscy rowerzyści pozdrawiają się gdy się mijają, szkoda ,że na Mazowszu zdarza się to o wiele rzadziej.