Pierwsza pięćdziesiątka w tym roku

Sobota, 3 marca 2012 · dodano: 03.03.2012 | Komentarze 2

Piękna pogoda wyciągneła mnie dziś z domu i ruszyłem w kierunku Warszawy. Nie za bardzo lubię jeździć po mieście ,ale w terenie warunki są raczej kiepskie więc chciał nie chciał wybrałem ten kierunek.
Dzisiaj pierwszy raz w tym roku przekroczyłem 50 km. Co prawda zrobiłem już wcześniej sporo kilometrów ale były to głównie dojazdy do pracy , których nie wpisuję.
Dzisiejszy wiatr trochę przeszkadzał w jeździe więc do warszawy pojechałem SKM-ką. Z Ochoty pojehałem w kierunku centrum potem w rejon Placu Trzech Krzyży , gdzie zdobyłem waypointa, jednego z nielicznych dzisiaj. Trochę osłabł już mój zapał do tej gry, tym bardziej ,że w tej chwili właściwie cała gra toczy się w Warszawie.
Póżniej zaliczyłem jeszcze nadwiślańskie bulwary, stadion Narodowy, Stare Miasto i na koniec fort szczęśliwicki gdzie zaliczyłem kolejnego waypointa.

Plac Trzech Krzyży © este

Budynek Sejmu © este

Polskie Radio Trójka © este

Mobilizacja przed meczem © este

Stadion Narodowy © este

Nad Wisłą © este

Fabryka Slusarska Ogórkiewicza i Zagórnego pewnie niedługo przestanie istnieć © este