Złotokłos i Tarczyn

Niedziela, 6 maja 2012 · dodano: 07.05.2012 | Komentarze 3

Dzisiaj postanowiłem odwiedzić Złotokłos, a że czasu miałem mało był dosyć szybki przejazd. Złotokłos jednak nie zrobił na mnie specjalnego wrażenia. Oprócz kościoła nic tam ciekawego nie znalazłem.
Powrót przez Tarczyn i Młochów do Janek gdzie już czekała żona z pełnymi sakwami zakupów. Po powrocie do domu pojechaliśmy jeszcze do Walendowa.
Pruszków-Walendów-Wólka Kosowska-Mroków-Złotokłos-Tarczyn-Krakowiany-Młochów-Nadarzyn -Janki-Pruszków-Komorów-Walendów-Pruszków

Złotokłos -kościół © este

Złotokłos -stawy © este

Zalew w Krakowianach © este

I po pogodzie :( © este
Kategoria Wycieczki

| 17:09 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj Kajman- Chmurki klimatyczne tylko po ich najściu temperatura spadła o 10 stopni
K4r3l- Miejscowość malutka to i kościół malutki. Choć czasami w małych wsiach sa wielkie kościoły.
k4r3l
| 16:11 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj Coś taki nietypowy ten kościół:) Bardziej jak kaplica...
Kajman
| 15:01 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj Dlaczego po pogodzie? Chmurki bardzo klimatyczne:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa piewa