Rekonesans przed Bike Orient

Niedziela, 27 maja 2012 · dodano: 28.05.2012 | Komentarze 7

Od kilku już lat startowałem w rajdzie na orientacje Waypointrace, niestety w tym roku rajdu nie było więc trzeba było wymyśleć coś innego.
Wynalazłem Bike Orient.
Nigdy jeszcze nie jeździłem po tamtych terenach więc dwa tygodnie przed rajdem postanowiłem zrobić sobie mały rekonesans.
Nie zaczęło się dobrze bo na początku nie mogłem znaleźć osrodka w Budach Grabskich , gdzie ma być start rajdu. Zjeździłem wszystkie możliwe uliczki zanim wreszcie znalazłem ośrodek.Jeżeli tak będzie wyglądać moja nawigacja za dwa tygodnie to cienko to widzę. Na swoje usprawiedliwienie dodam tylko tyle ,że nawet miejscowi nie wiedzieli o istnieniu ośrodka.
Później już było tylko lepiej. Porozmawiałem z właścicielem/kierownikiem ośrodka który obdarował mnie mapami tych terenów i ruszyłem.
Okolice Rawki są przepiękne, sama rzeka również, dużo ciekawych miejsc , starych cmentarzy , opuszczonych zabudowań.
Za dwa tygodnie znowu się tu pojawię. Cel jest jeden, dojechać do mety i nie na ostatnim miejscu

Grób w lesie © este

Nad Rawką © este

Rawka w Budach Grabskich © este
Kategoria Wycieczki

| 20:28 niedziela, 3 czerwca 2012 | linkuj Nie niestety, termin trochę niefortunny, bo długi weekend.
| 21:01 środa, 30 maja 2012 | linkuj Surf a Ty się nie wybierasz ?
| 20:26 wtorek, 29 maja 2012 | linkuj Tereny piękne, kiedyś organizowałem tam imprezę na orientację. Życzę powodzenia :)
| 22:12 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj bartman - Ty to masz dobrze bo jesteś na swoim terenie, pewnie zjeżdżonym wzdłuż i wszerz :) i będziesz miał łatwiej. Pozdrawiam.
| 21:48 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj Już niewiele czasu zostało fakt :) Ja to się muszę jeszcze zapisać, bo na razie ciągle zapominam :)
Do zobaczenia !
Tymoteuszka
| 21:34 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj "Wynalazłem Bike Orient" ;), dobrze szukałeś, polecam Ci ten Rajd.
Kurcze, i ja muszę zrobić rekonesans, ale kiedy?
Do zobaczenia w takim razie na rajdzie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oscsi