Łomianki

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 25.06.2012 | Komentarze 1

Nie miałem dziś ,żadnych planów gdzie by tu pojechać. Przeglądając stronę Mazovi natrafiłem na info, że w Łomiankach odbywają się Mistrzostwa Polski MTB Medycyny i Farmacji. Postanowiłem zobaczyć jak to wygląda.
Trasa Pruszków-Piastów-Stare Babice-Mościska -Łomianki w sumie jakieś 30 km przejechana w dosyć dobrym tempie -śr 28 km/h.
Oczywiście nie obyło się bez dwóch wymuszeń pierwszeństw przejazdu na mienia. Na jednym ze skrzyżowań gdzie gość furgonetką skręcając w lewo mnie "nie zauważył" ,miałem kilka lat temu podobną sytuację tylko ,że wtedy jechałem samochodem i nie zdążyłem wyhamować. Wtedy było małe bum, tym razem zahamowałem i tylko posłałem parę ch....

Start maratonu o godz 12. Do przejechania 2 okrążenia po 14 km. Widać było bardzo dużą różnice w kondycji zawodników. Jak pierwsza dwójka kończyła drugie okrążenie i wyścig, niektórzy kończyli dopiero pierwsze.
Powrót częściowo przez Puszcze Kampinoską -Laski -Klaudyn- Stare Babice-Piastów.
Potem jeszcze trochę rodzinnego kręcenia po okolicy