Pisarzowice i okolice

Poniedziałek, 27 sierpnia 2012 · dodano: 29.08.2012 | Komentarze 3

Krótka wizyta w rodzinnej miejscowości po córkę, która była na wakacjach u dziadków. Troche mnie wzięło przeziębienie więc i wycieczka krótka.
Pisarzowice-Kobiernice-Bujaków-Czaniec-Bulowice-Kęty-Pisarzowice
Chciałem obejrzeć dwór obronny w Czańcu oraz zamek w Bulowicach w którym swego czasu mieścił się ośrodek leczenia odwykowego.
Niestety dwór w Czańcu z tego co wyczytałem jest własnością prywatną i brama była zamknięta.Jednak coś niecoś widać przez ogrodzenie.
Zupełnie inaczej jest w Bulowicach gdzie zamek całkowicie zasłaniają drzewa.
Potem jeszcze krótka wizyta na odnowionym rynku w Kętach.
Jakoś nie przemawia do mnie ta rewitalizacja, która trwała bardzo długo a efekt taki sobie.

Kościół w Czańcu © este

Dwór obronny w Czańcu © este

Zrewitalizowany rynek w Kętach © este

Pomnik św. Jana Kantego na rynku w Kętach © este

| 21:02 poniedziałek, 3 września 2012 | linkuj k4r3l- czasami trzeba zjechać w doliny,żeby poznać okolice :), ale za to góry masz obcykane jak mało kto
surf- na tym rynku to już nie ma miejsca na trawę, sam beton. Rynek przed rewitalizacją był dużo ładniejszy i pieska było gdzie wyprowadzić :)
| 20:54 poniedziałek, 3 września 2012 | linkuj Na Rynku można zasiać trawę, będzie gdzie wyprowadzać pieski, albo zrobić parking :)

Dwór w Czańcu, choć zza bramy, bardzo ładny.
k4r3l
| 21:33 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj Rynek kęcki - no comments, zresztą andrychowski nie lepszy - moda na beton mnie zwyczajnie wkurwia! Kurczę, patrze na te foty i sobie uzmysławiam, że słabo znam okolicę :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mocso