Kamieniołom Kozy

Wtorek, 28 sierpnia 2012 · dodano: 29.08.2012 | Komentarze 3

Nieczynny kamieniołom w Kozach jest fajnym miejscem na wycieczkę rowerową.
Przy dobrej pogodzie są tam wspaniałe widoki, a i podjazd choć krótki to całkiem stromy.

Droga w kamieniołomie © este

Widok z kamieniołomu w kierunku południowym © este

"Jeziorko" w Kamieniołomie © este

"Jeziorko w kamieniołomie w Kozach © este

Platan w Kozach-drzewo roku 2012 © este

Zdjęcie z wycieczki rowerowej © este

Gość | 17:54 wtorek, 7 marca 2017 | linkuj Kamieniołom w Kozach jest super miejscem do zwiedzenia. Również do robienia zdjęć, np <a href="http://sandra-kuba.pl/klasyczny-plener-slubny-bielsko-biala/">kamieniołom Kozy zdjęcia</a> Trochę mocno wiało wtedy ale największe wrażenie zrobiła na nas pionowa ściana wysokości kilkudziesięcio metrów, z której co chwila spadały kamienie.
| 20:43 poniedziałek, 3 września 2012 | linkuj Ciekawe co platan dostał w nagrodę, oprócz tabliczki, może jakiś odlotowy koks :)
k4r3l
| 21:32 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj Faktycznie, ładny ten kamieniołom, ja go przegapiłem zjeżdżając z Hrobaczej. Jak tylko pojawiła się szutrówka pognałem w dół i przegapiłem odpowiedni zjazd :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa czase