Moja żona daje rade :)

Piątek, 3 maja 2013 · dodano: 04.05.2013 | Komentarze 6

Pierwsza tegoroczna wycieczka z żoną. Pierwszy test nowego rowerku mojej ślubnej. Kiedyś sobie wymyśliła ,że musi być czerwony, no to i jest. Co prawda połowicznie ,ale zawsze. Szukałem takiego prawie dwa lata,żeby i mnie parametrami odpowiadał. Teraz osprzętowo przewyższa mojego staruszka.
Tegoroczna majówka niezbyt zachęca do jazdy.
Mimo wszystko wyruszamy . Celem jest Osiek a konkretnie Pałac w Osieku wybudowany w stylu mauretańskim . Niestety nie jest on udostępniony do zwiedzania i nie udało się wejść do środka.Tutaj można zobaczyć kilka zdjeć ze środka.
Powrót przez Skidzin z półgodzinnym postojem na przystanku , którego powodem był deszcz.
Średnia prawie 20km/h niby nic wielkiego ,ale moja żona przy takiej predkości średniej wysiada,a tu dotrzymywała mi tempa, pewnie to zasługa nowego sprzętu :)

Pola koło Osieka © este

Osieczanka © este

Pałac w Osieku © este

Pałac w Osieku kolejne ujęcie © este

Merida Juliet 300v © este

niradhara
| 20:21 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj Żona daje radę a orzeł może ;-)
| 06:56 poniedziałek, 6 maja 2013 | linkuj Szykowny sprzęcior.
| 19:29 niedziela, 5 maja 2013 | linkuj Vampire- Faktycznie pięknie, szkoda że dopiero teraz to miejsce odkryłem :)
Davidbaluch- Mój już służy 13 lat , więc i ten też pewnie będzie, tym bardziej ze sam jestem serwisantem :)
Kuba- I co z tego,że od poniedziałku poprawa skoro do roboty trzeba iść. A pałac jest przygotowany na zime , grzejniki zainstalowane .
k4r3l
| 12:24 sobota, 4 maja 2013 | linkuj Fajna i zgrabna Meridka ;) Mnie wczoraj też dolało, ale już od poniedziałku znaczna poprawa :DDDD Pałacyk niczego sobie, mieszkałbym, ale weź to ogrzej w zimie :)
davidbaluch
| 09:47 sobota, 4 maja 2013 | linkuj Fajny rowerek, oby jej długo służył
Vampire
| 08:27 sobota, 4 maja 2013 | linkuj No, no, ktoby pomyslal, ze tam w srodku tak pieknie!! Z zewnatrz niby nic, a wnetrza przenosza faktyczne w orientalne czasy!!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa alasi