A miało być tak pięknie

Sobota, 4 maja 2013 · dodano: 05.05.2013 | Komentarze 3

Wzorem wczorajszego dnia kiedy żona nadążała, ruszyliśmy do Goczałkowic na ciastko i lody. Ruszyliśmy do knajpy , która była tam już 20 lat temu ,albo i więcej.
Jednak tym razem górki Agnieszkę pokonały, w połowie trasy chciała zawracać, a w Goczałkowicach powiedziała ,że dalej nie jedzie i mam wracać do domu po samochód... Udało mi się wynegocjować,że powrót będzie po płaskim , no i był. Tyle że 10 km dalej, ale jakoś dojechaliśmy, a że była sobota to nie obyło się i bez sobotniego grila.
Reasumując, nie ma to jak samotna walka z samym sobą:)
Zdjęć nie ma,bo nie wchodzą coś,ale może to i dobrze

| 19:51 poniedziałek, 6 maja 2013 | linkuj surf-Na razie jeść dostaje,ale chyba nie będę namawiał żony na przejechanie dłuższych dystansów bo różnie się to może skończyć
k4r3l- Od dziś max dystans to 10 km i będzie po problemie :)
k4r3l
| 06:48 poniedziałek, 6 maja 2013 | linkuj Heh, pierwsze narzekania za Tobą ;) Pamiętam, jak pojechałem z siostrą i kuzynką na krótki objazd okolicy - ile było biadolenia dzień później, że tyłek, że nogi bolą, hehe. Nie ma lekko :D
| 23:24 niedziela, 5 maja 2013 | linkuj "powiedziała ,że dalej nie jedzie i mam wracać do domu po samochód..."

Ha, ha. dobrze, że dostałeś jeść, żeby tak przegiąć pałkę ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dzawt