Bolimowski Park Krajobrazowy -dzień drugi

Czwartek, 16 maja 2013 · dodano: 17.05.2013 | Komentarze 3

Rankiem obudziłem się strasznie zziębnięty. W domku było zimno jak na Syberii, ale czego tu chcieć, jak cały 4 osobowy domek kosztował mnie tylko 25 zeta.
Jak otworzyłem drzwi to buchnęło gorącem z zewnątrz.
Na całym ośrodku tylko jeden domek był zajęty także miałem ciszę i spokój. Niestety poprzedniego dnia zjadłem całe moje zapasy i musiałem się przejechać do pobliskiej Biedronki na zakupy. Nie było wcale tak blisko bo chyba ze 4 km. , a na głodnego to nie jazda.
Po śniadaniu obrałem kierunek Bolimów, zahaczając po drodze o młyn w Rudzie.

Ruda młyn © este

Na trasie © este

Joachimów-Mogiły © este

Cmentarz wojenny w Bolimowie © este

Cmentarz z I wojny w Bolimowie © este

Bolimów kościół św.Anny © este

Bolimów kościół św. Trójcy © este

Gong alarmowy z butli po chlorze z czasów I wojny © este

W drodze do Miedniewic © este

Miedniewice sanktuarium Matki Bożej Świętorodzinnej © este

Miedniewice sanktuarium © este

Do Guzowa początkowo miałem nie jechać, ale jak zobaczyłem ,ze jest tam raptem parę kilometrów to zmieniłem zdanie.
Pod pałac podjechałem od strony południowej. Park cały był zalany wodą,a ja myślałem ,że innej drogi nie ma, więc jechałe i jechałem ,a koła powoli zanurzały się w wodzie ,aż stanąłem. Oczywiście po kostki w wodzie.
Jak już dobrnąłem do pałacu to okazało się ,że od północy jest dojazd asfaltową drogą.

W tej chwili przeprowadzana jest rewitalizacja pałacu. Pochłonie to pewnie niemało pieniędzy.
Pałac w Guzowie © este

Guzów pałac © este

Droga powrotna jakoś się nie zapisała w GPS-ie. Technika jednak jest zawodna.