Kraina Jeziorki

Niedziela, 30 czerwca 2013 · dodano: 30.06.2013 | Komentarze 3

Pomysłodawcą dzisiejszej wycieczki był Leszek, z którym umówiłem się w parku młochowskim. Z domu wyjeżdżałem z mieszanymi uczuciami, niebo pokrywały coraz większe chmury. W Nadarzynie zaczęło kropić, a jak dojeżdżałem do Młochowa to rozpadało się na dobre. Do tego temperatura spadła o kilka stopni i zaczęło wiać. Po krótkiej naradzie postanowiliśmy jednak pojechać . Po kilku chwilach przestało padać i nie padało już do końca. odwiedziliśmy zupełnie nieznane mi tereny min. Krainę Jeziorki
Większość szlaków w tym rejonie powstała niedawno i biegną one wśród bardzo malowniczych terenów
Mimo,że cały czas mocno wiało, jechało się całkiem szybko i fajnie.

Na rynku w Tarczynie © este

Na rozstaju szlaków © este

Powstaje kolejny Gargamel © este

Kościół w Osuchowie © este

Lutkówka kościół © este

Lutkówka przykościelny grobowiec © este

Kategoria Wycieczki

| 09:36 wtorek, 2 lipca 2013 | linkuj 3 pkt od Leca, to jak 10 od innych ;)
| 21:14 poniedziałek, 1 lipca 2013 | linkuj Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się :)
A tak serio pytać leca, on był głównodowodzącym. Może dał 3 , bo punkt za łatwy do zdobycia :)
| 10:36 poniedziałek, 1 lipca 2013 | linkuj A ja się grzecznie pytam, dlaczego tylko 3 pkt dostaliśmy z Gewehrem, za waypoint przy kościele w Osuchowie. Mówić jasno i bez wykrętów !

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emobs