Mrzeżyno 34 lata później

Poniedziałek, 22 lipca 2013 · dodano: 24.07.2013 | Komentarze 3

Mrzeżyno odwiedziłem drugi raz w życiu. Ostatnio byłem tu 34 lata temu na wczasach z rodzicami.Bielska Fabryka Maszyn Włókienniczych "Befama" w której pracował tata miała tu swój ośrodek wypoczynkowy. Niestety bo starej Befamie już ,praktycznie nic nie zostało choć w najlepszych czasach zatrudniała ponad 4000 osób, ośrodek się ostał tylko zmienił właściciela.

Pierwszego dnia pobytu zrobiliśmy trasę do Kołobrzegu. miało być trochę bliżej bo tylko do Dźwirzyna ,ale tak się jakoś fajnie jechało ,że pojechaliśmy dalej. Z Mrzeżyna do Kołobrzegu biegnie fajna ścieżka rowerowa, niestety w pobliżu ośrodków wypoczynkowych mocno oblegana przez wczasowiczów.
W Kołobrzegu zjedliśmy wyśmienite racuchy , które już parę lat temu odkryliśmy będąc tu na wypoczynku.

Pogoda rewelacja niczym na Lazurowym Wybrzeżu , mam nadzieję ,ze tak będzie przez najbliższe dwa tygodnie.

Były ośrodek wypoczynkowy "Befamy" w Mrzeżynie © este

Przy kołobrzeskiej latarni morskiej © este