Niechorze -wersja druga

Środa, 24 lipca 2013 · dodano: 27.07.2013 | Komentarze 3

Dziś znowu do Niechorza, tym razem inną trasą, odwiedzając stadninę koni w Nowielicach, której tradycję sięgają połowy XIX w.
Po drodze natknąłem się na odrestaurowany wiatrak holenderski. W wiatraku można wynająć pokój jak również cały obiekt, choć nie wiem za jaką cene.
W Niechorzu spotkałem się z resztą rodziny i wróciliśmy do Mrzeżyna szlakiem przez nadmorski las.

Ruiny mostku na starorzeczu Regi © este

Wiatrak holenderski z XIX w. Lędzin © este

Dzika plaża © este

Kategoria Nad morzem, Wycieczki

| 13:03 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Śliczne tereny, takie jakie lubię, a wiatrak niekiepski ;)
| 21:41 sobota, 27 lipca 2013 | linkuj Dzikie plaże są najlepsze, ale niestety teraz nie wszystkie ich walory można wykorzystać :)
k4r3l
| 18:51 sobota, 27 lipca 2013 | linkuj Uwielbiam dzikie plaże - pamiętam jak kiedyś szliśmy na piechotę z Jastarni na Hel - w kilku takich miejscach aż prosiło się o dłuższy postój ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oncic